edoc-vmtest

Integrierte Unternehmens- und Markenkommunikation : strategische Planung und operative Umsetzung

Bruhn, Manfred. (2009) Integrierte Unternehmens- und Markenkommunikation : strategische Planung und operative Umsetzung. Stuttgart.

Full text not available from this repository.

Official URL: http://edoc.unibas.ch/dok/A5031674

Downloads: Statistics Overview


Faculties and Departments:06 Faculty of Business and Economics > Departement Wirtschaftswissenschaften > Ehemalige Einheiten Wirtschaftswissenschaften > Marketing und Unternehmensführung (Bruhn)
UniBasel Contributors:Bruhn, Manfred
Item Type:Book
Book Subtype:Authored Book
Publisher:Schäffer-Poeschel
ISBN:978-3-7910-2878-1 ; 3-7910-2878-2
Number of Pages:XXV, 486 S.
Note:Edition: 5., überarb. und aktual. Aufl. -- Note: Literatur- und URL-Verz. S. 451 - 480 -- Publication type according to Uni Basel Research Database: Authored book
Related URLs:
Last Modified:21 Jun 2013 12:22
Deposited On:22 Mar 2012 14:12

Repository Staff Only: item control page