edoc-vmtest

Zur Rolle von Marketing und Public Relations in der Unternehmenskommunikation

Bruhn, Manfred and Ahlers, Grit Mareike. (2009) Zur Rolle von Marketing und Public Relations in der Unternehmenskommunikation. In: Theorien der Public Relations : Grundlagen und Perspektiven der PR-Forschung. Wiesbaden, pp. 299-315.

Full text not available from this repository.

Official URL: http://edoc.unibas.ch/dok/A5252938

Downloads: Statistics Overview


Faculties and Departments:06 Faculty of Business and Economics > Departement Wirtschaftswissenschaften > Ehemalige Einheiten Wirtschaftswissenschaften > Marketing und Unternehmensführung (Bruhn)
UniBasel Contributors:Bruhn, Manfred
Item Type:Book Section
Book Section Subtype:Book Chapter
Publisher:VS Verlag für Sozialwissenschaften
ISBN:978-3-531-15519-7 ; 3-531-15519-9
Note:Publication type according to Uni Basel Research Database: Book item
Last Modified:22 Mar 2012 14:30
Deposited On:22 Mar 2012 14:14

Repository Staff Only: item control page