edoc-vmtest

Serviceorientierung im Unternehmen – Eine Einführung in die theoretischen und praktischen Problemstellungen

Bruhn, Manfred and Stauss, Bernd. (2010) Serviceorientierung im Unternehmen – Eine Einführung in die theoretischen und praktischen Problemstellungen. In: Serviceorientierung im Unternehmen : Forum Dienstleistungsmanagement. Wiesbaden, pp. 3-32.

Full text not available from this repository.

Official URL: http://edoc.unibas.ch/dok/A5840135

Downloads: Statistics Overview


Faculties and Departments:06 Faculty of Business and Economics > Departement Wirtschaftswissenschaften > Ehemalige Einheiten Wirtschaftswissenschaften > Marketing und Unternehmensführung (Bruhn)
UniBasel Contributors:Bruhn, Manfred
Item Type:Book Section
Book Section Subtype:Further Contribution in a Book
Publisher:Gabler
ISBN:978-3-8349-1773-7
Note:Publication type according to Uni Basel Research Database: Book item
Last Modified:08 Jun 2012 06:53
Deposited On:08 Jun 2012 06:30

Repository Staff Only: item control page