edoc-vmtest

Wie Marken wirken : Impulse aus der Neuroökonomie für die Markeneinführung

Bruhn, Manfred and Köhler, Richard, eds. (2010) Wie Marken wirken : Impulse aus der Neuroökonomie für die Markeneinführung. München.

Full text not available from this repository.

Official URL: http://edoc.unibas.ch/dok/A5290455

Downloads: Statistics Overview


Faculties and Departments:06 Faculty of Business and Economics > Departement Wirtschaftswissenschaften > Ehemalige Einheiten Wirtschaftswissenschaften > Marketing und Unternehmensführung (Bruhn)
UniBasel Contributors:Bruhn, Manfred
Item Type:Book
Book Subtype:Edited Book
Publisher:Vahlen, Franz
Corporate Creators:Gesellschaft zur Erforschung des Markenwesens
ISBN:978-3-8006-3723-2 ; 3-8006-3723-5
Number of Pages:335 S.
Note:Publication type according to Uni Basel Research Database: Edited book
Last Modified:19 Jul 2013 07:35
Deposited On:14 Sep 2012 07:17

Repository Staff Only: item control page