edoc-vmtest

Value added products in Dienstleistungsunternehmen und deren Auswirkungen auf den verhaltenswirtschaftlichen Markenwert

Strasser, Meike. Value added products in Dienstleistungsunternehmen und deren Auswirkungen auf den verhaltenswirtschaftlichen Markenwert. 2013, Doctoral Thesis, University of Basel, Faculty of Business and Economics.

[img]
Preview
PDF
13Mb

Official URL: http://edoc.unibas.ch/diss/DissB_10475

Downloads: Statistics Overview


Advisors:Bruhn, Manfred
Committee Members:Hadwich, Karsten
Faculties and Departments:06 Faculty of Business and Economics > Departement Wirtschaftswissenschaften > Ehemalige Einheiten Wirtschaftswissenschaften > Marketing und Unternehmensführung (Bruhn)
UniBasel Contributors:Bruhn, Manfred and Hadwich, Karsten
Item Type:Thesis
Thesis Subtype:Doctoral Thesis
Thesis no:10475
Thesis status:Complete
Number of Pages:369 S.
Language:German
Identification Number:
edoc DOI:
Last Modified:08 Feb 2018 10:52
Deposited On:28 Jan 2014 15:23

Repository Staff Only: item control page