edoc-vmtest

Interaction sociale et cognition située : quels modèles pour la recherche sur l'acquisition des langues?

Mondada, L. and Pekarek Doehler, S.. (2000) Interaction sociale et cognition située : quels modèles pour la recherche sur l'acquisition des langues? AILE : Acquisitions et interactions en langue étrangère, no. 12. pp. 81-102.

Full text not available from this repository.

Official URL: http://edoc.unibas.ch/dok/A6211821

Downloads: Statistics Overview


Faculties and Departments:04 Faculty of Humanities and Social Sciences > Departement Sprach- und Literaturwissenschaften > Fachbereich Französische Sprach- und Literaturwissenschaft > Französische und Allgemeine Linguistik (Mondada)
UniBasel Contributors:Mondada, Lorenza
Item Type:Article, refereed
Article Subtype:Research Article
Publisher:Département d'études des pays anglophones
ISSN:1234-969X
Note:Publication type according to Uni Basel Research Database: Journal article
Last Modified:31 Jan 2014 09:49
Deposited On:31 Jan 2014 09:49

Repository Staff Only: item control page