edoc-vmtest

Der Einfluss des Sponsoring auf das Markenverhalten von Mitarbeitenden

Bruhn, Manfred and Batt, Verena and Holzer, Matthias. (2013) Der Einfluss des Sponsoring auf das Markenverhalten von Mitarbeitenden. Die Unternehmung, Jg. 67, Nr. 3. pp. 289-308.

Full text not available from this repository.

Official URL: http://edoc.unibas.ch/dok/A6205339

Downloads: Statistics Overview


Faculties and Departments:06 Faculty of Business and Economics > Departement Wirtschaftswissenschaften > Ehemalige Einheiten Wirtschaftswissenschaften > Marketing und Unternehmensführung (Bruhn)
UniBasel Contributors:Bruhn, Manfred and Batt, Verena and Holzer, Matthias
Item Type:Article, refereed
Article Subtype:Research Article
Publisher:Versus
ISSN:0042-059X
Note:Publication type according to Uni Basel Research Database: Journal article
Last Modified:31 Jan 2014 09:49
Deposited On:31 Jan 2014 09:49

Repository Staff Only: item control page