edoc-vmtest

Der Einfluss der sozialen Herkunft auf postobligatorische Bildungsverläufe in der Schweiz

Hupka-Brunner, Sandra and Samuel, Robin and Bergman, Manfred Max. (2016) Der Einfluss der sozialen Herkunft auf postobligatorische Bildungsverläufe in der Schweiz. In: Transitionen im Jugend- und jungen Erwachsenenalter: Ergebnisse der Schweizer Längsschnittstudie TREE, 2. Zürich, pp. 45-74.

Full text not available from this repository.

Official URL: http://edoc.unibas.ch/42173/

Downloads: Statistics Overview


Faculties and Departments:04 Faculty of Humanities and Social Sciences > Departement Gesellschaftswissenschaften > Fachbereich Soziologie > Sozialforschung und Methodologie (Bergman)
UniBasel Contributors:Bergman, Manfred Max
Item Type:Book Section, refereed
Book Section Subtype:Further Contribution in a Book
Publisher:Seismo
ISBN:978-3-03777-157-0
Note:Publication type according to Uni Basel Research Database: Book item
Last Modified:18 Oct 2017 13:20
Deposited On:18 Oct 2017 13:20

Repository Staff Only: item control page