Hauser, Stefan and Luginbühl, Martin. (2017) Wenn Kinder argumentieren – Grundlagen und erste Befunde einer Studie zur mündlichen Argumentationskompetenz von Schulkindern. In: Begründen – Erklären – Argumentieren. Konzepte und Modellierungen in der Angewandten Linguistik. Tübingen, pp. 89-105.
Full text not available from this repository.
Official URL: http://edoc.unibas.ch/54633/
Downloads: Statistics Overview
Faculties and Departments: | 04 Faculty of Humanities and Social Sciences > Departement Sprach- und Literaturwissenschaften > Fachbereich Deutsche Sprach- und Literaturwissenschaft > Germanistische Linguistik (Luginbühl) |
---|---|
UniBasel Contributors: | Luginbühl, Martin |
Item Type: | Book Section, refereed |
Book Section Subtype: | Further Contribution in a Book |
Publisher: | Stauffenburg |
ISBN: | 978-3-95809-514-4 |
Series Name: | Stauffenburg Linguistik |
Issue Number: | 93 |
Note: | Publication type according to Uni Basel Research Database: Book item |
Last Modified: | 04 Sep 2017 14:06 |
Deposited On: | 04 Sep 2017 14:06 |
Repository Staff Only: item control page