edoc-vmtest

Wenn Witz wirbt: Erstellung eines Analysemodells für humorvolle Anzeige-und Plakatwerbung

Seifert, Samuel. Wenn Witz wirbt: Erstellung eines Analysemodells für humorvolle Anzeige-und Plakatwerbung. 2019, Master Thesis, University of Basel, Faculty of Humanities and Social Sciences.

Full text not available from this repository.

Official URL: https://edoc-vmtest.ub.unibas.ch/65327/

Downloads: Statistics Overview


Advisors:Weder, Mirjam
Committee Members:Luginbühl, Martin
Faculties and Departments:04 Faculty of Humanities and Social Sciences > Departement Sprach- und Literaturwissenschaften > Fachbereich Deutsche Sprach- und Literaturwissenschaft > Germanistische Linguistik (Luginbühl)
04 Faculty of Humanities and Social Sciences > Departement Sprach- und Literaturwissenschaften > Fachbereich Deutsche Sprach- und Literaturwissenschaft
UniBasel Contributors:Weder, Mirjam and Luginbühl, Martin
Item Type:Thesis
Thesis Subtype:Master Thesis
Thesis no:UNSPECIFIED
Thesis status:Complete
Last Modified:02 Aug 2021 15:28
Deposited On:08 Jun 2020 10:13

Repository Staff Only: item control page