Items where Author is "Bohner, G."
Number of items: 6. YesWänke, M. and Bohner, G.. (2006) Einstellungen. In: Handbuch der Sozialpsychologie und Kommunikationspsychologie. Göttingen, pp. 404-414. Bohner, G. and Wänke, M.. (2006) Einstellungsänderung. In: Handbuch der Sozialpsychologie und Kommunikationspsychologie. Göttingen, pp. 415-422. Bohner, G. and Wänke, M.. (2004) Psychological gender mediates sex differences in jealousy. Journal of cultural and evolutionary psychology, Vol. 2. pp. 213-229. Wänke, M. and Bohner, G. and Jurkowitsch, A.. (1997) There are many reasons to drive a BMW : does imagined ease of argument generation influence attitudes? The journal of consumer research, Vol. 24, H. 2. pp. 170-177. Bless, H. and WÄNKE, M. and Bohner, G. and Fellhauer, R. F. and Schwarz, N.. (1994) Need for Cognition : eine Skala zur Erfassung von Freude und Engagement bei Denkaufgaben. Zeitschrift für Sozialpsychologie, Vol. 25, H. 2. pp. 147-154. NoBohner, G. and Wänke, M.. (2002) Attitudes and attitude change. Social psychology. Hove. |