edoc-vmtest

Deutschkenntnisse von Kindern statusniedriger und statushoher Einwanderergruppen : Der Einfluss des familialen und extrafamilialen Sprachkontexts

Keller, Karin and Trösch, Larissa Maria and Loher, Sarah and Grob, Alexander. (2015) Deutschkenntnisse von Kindern statusniedriger und statushoher Einwanderergruppen : Der Einfluss des familialen und extrafamilialen Sprachkontexts. Frühe Bildung, Vol. 4, H. 3. pp. 144-151.

Full text not available from this repository.

Official URL: http://edoc.unibas.ch/dok/A6411187

Downloads: Statistics Overview


Faculties and Departments:07 Faculty of Psychology > Departement Psychologie > Society & Choice > Entwicklungs- und Persönlichkeitspsychologie (Grob)
UniBasel Contributors:Loher, Sarah and Grob, Alexander and Trösch, Larissa
Item Type:Article, refereed
Article Subtype:Research Article
Publisher:Hogrefe
ISSN:2191-9186
Note:Publication type according to Uni Basel Research Database: Journal article
Last Modified:04 Sep 2015 14:30
Deposited On:04 Sep 2015 14:30

Repository Staff Only: item control page