edoc-vmtest

Die übergeordnete Fragestellung als zentrales Element im Sachunterricht

Schmid, Kuno and Trevisan, Paolo and Künzli David, Christine and Di Giulio, Antonietta. (2013) Die übergeordnete Fragestellung als zentrales Element im Sachunterricht. In: Sachen unterrichten. Beiträge zur Situation der Sachunterrichtsdidaktik in der deutschsprachigen Schweiz. Hohengehren, pp. 41-53.

Full text not available from this repository.

Official URL: http://edoc.unibas.ch/51111/

Downloads: Statistics Overview


Faculties and Departments:05 Faculty of Science > Departement Umweltwissenschaften > Integrative Biologie > Aquatische Ökologie (Holm)
UniBasel Contributors:Di Giulio, Antonietta
Item Type:Book Section, refereed
Book Section Subtype:Further Contribution in a Book
Publisher:Schneider
ISBN:978-3-8340-1171-8
Series Name:Dimensionen des Sachunterrichts
Issue Number:5
Note:Publication type according to Uni Basel Research Database: Book item
Last Modified:31 Jan 2018 16:22
Deposited On:31 Jan 2018 16:22

Repository Staff Only: item control page