edoc-vmtest

Items where Division is "04 Faculty of Humanities and Social Sciences > Departement Künste, Medien, Philosophie > Ehemalige Einheiten Kunstwissenschaften > Zeitgenössische Kunst (Egenhofer)"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Date | Item Type | Creators | Refereed
Jump to: E | P | S | W
Number of items at this level: 8.

E

Egenhofer, Sebastian. (2010) Produktionsästhetik. Zürich.

Egenhofer, Sebastian. (2010) Subjektivität und Bedeutungsproduktion beim frühen Warhol. In: Andy Warhol : the early sixties. Paintings and drawings, 1961-1964. Ostfildern, pp. 32-45.

Egenhofer, Sebastian. (2010) Zeit und Sichtbarkeit bei Michael Asher. In: Zeigen : die Rhetorik des Sichtbaren. München, pp. 337-371.

Egenhofer, Sebastian. (2009) Guss und Projektion : die ready-mades und das Grosse Glass. In: Topologie : Falten, Knoten, Netze, Stülpungen in Kunst und Theorie. Wien, pp. 193-233.

Egenhofer, Sebastian. (2009) Introduction to Abstraktion Kapitalismus Subjektivität – Die Wahrheitsfunktion des Werks in der Moderne (excerpt). In: Transitory Objects. Köln, pp. 97-107.

P

Pia, Noëlle. Bringing the War Home: House Beautiful (1967-72). Martha Roslers Fotomontage in der Tradition der politischen Fotomontage. 2009, Master Thesis, University of Basel, Faculty of Humanities and Social Sciences.

S

Stotz, Maren. Die Inszenierung der Wirklichkeit. Das Prinzip Zufall im Werk von Sophie Calle. 2008, Master Thesis, University of Basel, Faculty of Humanities and Social Sciences.

W

Wismer, Maja. Mike Kelleys unbehagliche Inszenierung einer Ausstellung. 2009, Master Thesis, University of Basel, Faculty of Humanities and Social Sciences.

This list was generated on Mon Dec 23 04:06:23 2024 CET.